Thursday, August 04, 2011

Tsakthan Daily-4/8/2011-ΜΚΟ "ΘΑ ΠΗΔΗΧΤΩ ΑΠ' ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ"


Tsakthan Daily




4 Αυγούστου 2011




MKO "ΘΑ ΠΗΔΗΧΤΩ ΑΠ' ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ" 



Τελικά, απ’ ό,τι φαίνεται, θα καθιερώσουμε την Πέμπτη ως ημέρα ταπηροκρανίωσης. Θα θυμάστε που στις 27 Ιουλίου μιλήσαμε για τις ΜΚΟ και το απόσπασμα από ρεπορτάζ της Ελευθεροτυπίας για το νέο κόλπο που στήνει το ΠΑΣΟΚ για προσλήψεις διαμέσου των οργανώσεων αυτών. Θα θυμάστε και το παράδειγμα της απασχόλησης 113 ατόμων στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής. Διαβάστε τώρα κι αυτό το απόσπασμα από ρεπορτάζ της σημερινής Δημοκρατίας για το πώς στήνονται τα … «πράσινα stage»:  

Καθεστώς γαλέρας επιφυλάσσει η κυβέρνηση σε 55.000 και πλέον άτομα, προκειμένου  να τους απαλλάξει για λίγους μήνες από τον βραχνά της ανεργίας  Αναγορεύει δε σε «εργοδότες» τις «αμαρτωλές» ΜΚΟ (…) προκειμένου οι προσλαμβανόμενοι για πέντε μήνες σε «κοινωφελή εργασία» με 625 ευρώ να μην έχουν καμία αξίωση μονιμοποίησης, συνδικαλίζεσθαι ή άλλων εργασιακών δικαιωμάτων. Διοχετεύοντας δε μέσω αυτών τους εργαζόμενους στους δήμους, ανοίγει ο δρόμος για γενικευμένες απολύσεις σε ΟΤΑ, κατά τις επιταγές της τρόικας.



ΜΚΟ "ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΡΑΜΠΑΡΙΦΑΣ"



Έχει γούστο τα μεγάλα ξενοδοχειακά και τραπεζικά συγκροτήματα να φτιάξουν ΜΚΟ για να φτιάξουν καρτέλ ταξί και να διεκδικήσουν μεγάλο κομμάτι της πίτας αυτής της αγοράς. Να γιατί ο Ραγκούσης το παίζει δήθεν αμετακίνητος στις απόψεις του. Αναζητείστε την αιτία στη μείωση -επί ελληνικού νεοφιλελευθερισμο της «σχετικής αυτονομίας του κράτους»:

 Τραπεζίτης πίσω από την «ανατροπή» Ραγκούση για τα ταξί

Του Μενέλαου Τασιόπουλου

Πολιτικά εξέπληξε και στη συνέχεια αποδοκιμάσθηκε και από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, η αιφνιδιαστική επιλογή Ραγκούση, ελάχιστες μέρες αφού ανέλαβε από τον κ. Ρέππα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για την αλλαγή των όσων συμφωνήθηκαν μεταξύ κυβέρνησης και ιδιοκτητών ταξί , στην λογική της απελευθέρωσης του επαγγέλματος. Συγκεκριμένα ο κ. Γ. Ραγκούσης προτίθεται να εκμηδενίσει την αξία απόκτησης μιας άδειας ταξί και να απελευθερώσει τελείως τον έλεγχο του αριθμού τους. Είναι ένα καθεστώς πρωτόγνωρο που δεν ισχύει σε καμία χώρα της Ευρώπης και ουσιαστικά εκμηδενίζει την αξίας περίπου 150.000 ευρώ επένδυση που έχουν κάνει για κάθε τέτοια άδεια, μέχρι σήμερα και τις περισσότερες φορές με δανεισμό, οι επαγγελματίες του κλάδου. Πληροφορίες του Newscode.gr, αναφέρουν ότι πίσω από τον «αιφνιδιασμό» Ραγκούση,, υπάρχει ο σχεδιασμός πολύ γνωστού τραπεζίτη, που συνηθίζει να κάνει περίεργα επιχειρηματικά παίγνια. Ο εν λόγω κύριος θέλει να αποκτήσει με πολύ μικρό κόστος περίπου 700 άδειες ταξί και αυτά να έχουν ως περιβάλον λειτουργίας το αεροδρόμιο «Ελ Βενιζέλος», ως εταιρεία με σύμβαση συνεργασίας με το αεροδρόμιο. Ανάλογες σκέψεις κάνουν και μεγαλο- ξενοδόχοι των Αθηνών, ειδικά κεντρικών ξενοδοχείων των Αθηνών, που θα ήθελαν να αποκτήσουν για παράδειγμα μίνι στόλο ταξί, 30-35 αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση της πελατείας τους. Σε μια τέτοια περίπτωση οι σημερινοί ιδιοκτήτες ταξί θα οδηγούνταν στη χρεοκοπία, αφού η αξία των αδειών θα εκμηδενιζόταν , τα δάνεια θα παρέμεναν προς αποπληρωμή και η λειτουργία του ταξί, όχι μόνον δεν θα απελευθερωνόταν επιπλέον, αλλά θα αποκτούσε πολύ σημαντικούς περιορισμούς. Το επάγγελμα θα κλείσει αντί να ανοίξει και τη μικρομεσαία επιχείρηση, που αποτελεί σήμερα ένα ταξί, θα αντικαθιστούσε το καρτέλ , που σχεδιάζει ο τραπεζίτης και κάποιοI άλλοι από τους «ισχυρούς» των Αθηνών. Οι σημερινοί ιδιοκτήτες και οδηγοί των ταξί , θα παρέμεναν στην περίπτωση αυτή οδηγοί, χωρισμένοι σε τρείς βάρδιες και με μηνιαία αμοιβή περίπου 500 ευρώ.Ο ρόλος του Γ. Ραγκούση, αλλά και οι τάχα πρωτοβουλίες για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων στην Ελλάδα, είναι όχι μόνον σκοτεινός, αλλά και απευθείας διαπλεκόμενος. Αντί λοιπόν οι οδηγοί ταξί να αποκλείουν λιμάνια όταν καταφθάνουν κρουαζιερόπλοια, καλύτερα να αποκλείσουν τα υποκαταστήματα της Τράπεζας, του εμπλεκόμενου επιχειρηματία και να ζητήσουν από τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες και τους πολίτες, να μεταφέρουν τις καταθέσεις τους σε άλλες τράπεζες, ώστε το μήνυμα να είναι ισχυρό και με βάθος στο μέλλον.

Όσο για τον κ. Ραγκούση , κάποιος πρέπει να του μιλήσει για το δημόσιο συμφέρον των πολλών που εκ της θέσης του, οφείλει να εξυπηρετεί . και για να μην έχουμε καλοκαιρινές συγκρούσεις με το εν λόγω υπουργείο, ας μας αποδείξουν με έμπρακτο τρόπο ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν και ότι στον προτεινόμενο νόμο, θα υπάρξει θωράκιση του ταξί από τα καρτέλ, που σχεδιάζονται. .http://www.newscode.gr/politikh/story/45042/trapeziths-pisw-apo-thn-anatroph-ragkoysh-gia-ta-taxi



ΜΚΟ «ΚΑΖΙΝΟ ΡΟΥΑΓΙΑΛ»



Τελικά η Ελλάδα προβλέπεται να γίνει η χώρα στην οποία θα γυριστούν όλα τα σήκουελ των ταινιών Oceans 11, 12 & 13. Και βεβαίως και της δ/δος Τζούλιας και των μιμητριών της. Σύμφωνα με την σημερινή Αυγή θα γίνουν «740 μίνι καζίνο στην Ελλάδα».

Σε νομοσχέδιο καζινοποίησης της χώρας μετατρέπει ο Ευάγγελος Βενιζέλος το πολυνομοσχέδιο που καλείται να ψηφίσει η Βουλή. Ακόμα και τις δεσμεύσεις ότι δεν θα δοθούν και οι 35.000 «κουλοχέρηδες» στην ΙΝΤΡΑΛΟΤ, μέσω του ΟΠΑ, διέψευσε ο Υπουργός Οικονομικών.



 Πού είσαι ρε George; Όχι τον ΓΑΠ. Τον Clooney εννοώ!





ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ














Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


«Είναι πολιτική δίωξη. Ένας λόγος είναι ο χαρακτήρας μας. Δεν έμαθα να συμβιβάζομαι με το κατεστημένο. Φέτος θα κάναμε πλάκα με Παναθηναϊκό και ΑΕΚ, θα ήμασταν στην τριάδα. Θα δώσει μπουνιά στο κατεστημένο. Ο Μπιτσαξής δρομολόγησε εξόντωση προσωπική και της ομάδας, έχω στοιχεία, θεωρώντας ότι ο Μπέος δεν πρέπει να είναι στο ποδόσφαιρο. Θα αποχωρήσω, θα τους κάνω το χατίρι, αλλά θα δικαιωθώ. Φυλάκισαν το σώμα μου, όχι τη σκέψη και την ελευθερία μου", σημείωσε ο κατηγορούμενος Αχιλλέας Μπέος».    http://www.enet.gr/?i=news.el.a8lhtismos&id=298990

 


 


ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ




Natalie Feldon (επιμ). New Media, Old News: Journalism and Democracy in the Digital Age.  Thousand Oaks, CA & London, UK: SAGE, 2010 (τιμή 19,22 λίρες Η.Β.)



Μέσω μιας εις βάθος και αναλυτική έρευνα των δημοσιογραφικών πρακτικών σε διαφορετικά ειδησεογραφικά πλαίσια, το βιβλίο αυτό εξερευνά τους τρόπους με τους οποίους οι τεχνολογικές, οικονομικές και κοινωνικές μεταβολές επέφεραν το μετασχηματισμό του δημοσιογραφικού τοπίου και τις συνέπειες των μετασχηματισμών για μια ζωντανή δημοκρατία στην ψηφιακή εποχή. Το αποτέλεσμα είναι μια διεισδυτική εξέταση της επίπτωσης της νέας τεχνολογίας στη δημοσιογραφία και στην πρακτική της δημοκρατίας.



ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ




Μέλισσες



Ερμηνεία: Φωτεινή Βελεσιώτη

Μουσική: Γιώργος Καζαντζής

Στίχοι: Γιώργος Καζαντζής





Να σε μισήσω είν’ αργά   αέρας με δροσολογά

Με κυνηγούν οι μέλισσες  και συ που δε με θέλησες

Τινάζω το βασιλικό να σταματήσω το κακό

Σ’ είχανε δέσει μάγισσες μα πάλι εσύ με ράγισες



Νυχτώνει βγαίνω να σε βρω σαν φεγγαράκι δυο μερών

Κλειστά παραθυρόφυλλα να μ’ αγαπάς πώς το ’θελα

Θυμάρι ρίχνω στις φωτιές  με τυραννούν οι ομορφιές

Οι ομορφιές οι φόνισσες και συ που με λησμόνησες

Θυμάρι ρίχνω στις φωτιές  με τυραννούν οι ομορφιές

Οι ομορφιές οι φόνισσες και συ που με λησμόνησες



Αν κλάψω μη με φοβηθείς την ένοιωσα και πριν χαθείς

Μια πίκρα στο ροδόνερο γιατί μ’ αρνιόσουν τ’ όνειρο

Θα ρίχνω εκεί που περπατάς τον όρκο μας να τον πατάς

Κι ας με πονούν οι μέλισσες και συ που δε με θέλησες





ΣΙΝΕΜΑ ΓΙ’ ΑΠΟΨΕ




Ο ΤΡΙΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

THE THIRD MAN Φιλμ-νουάρ, Ασπρ., Διάρκεια: 93'

Παραγωγή: Βρετανική Σκηνοθεσία: Κάρολ Ριντ
Πρωταγωνιστούν: Αλίντα Βάλι, Ορσον Γουέλς, Τζόζεφ Κότεν, Τρέβορ Χάουαρντ




Περίληψη

Μία από τις καλύτερες ταινίες στην ιστορία του σινεμά (η κορωνίδα του Βρετανικού κινηματογράφου), σε σενάριο του Γκράχαμ Γκριν, με ευρηματική σκηνοθεσία, υπέροχη ασπρόμαυρη φωτογραφία και παραδειγματική αξιοποίηση των φυσικών ντεκόρ, για την δημιουργία ατμόσφαιρας. Φιλμ νουάρ, που έγινε διάσημο για τη χαρακτηριστική μουσική του Αντον Κάρας, αλλά και την εντυπωσιακή εμφάνιση του Ορσον Γουέλς προς το μέσον της ίντριγκας. Μεγάλο βραβείο στο Φεστιβάλ των Καννών, Καλύτερης ταινίας στα Bafta, και Οσκαρ καλύτερης φωτογραφίας.

Υπόθεση

Ενας άνεργος συγγραφέας, φτάνει στη μεταπολεμική Βιέννη και τη βρίσκει χωρισμένη στα δύο από τους νικητές συμμάχους και πεινασμένη, καθώς υπάρχουν λίγες προμήθειες και η μαύρη αγορά ανθίζει. Φτάνει μετά την πρόσκληση ενός πρώην συμμαθητή και φίλου που του προσέφερε δουλειά μόνο και μόνο για να μάθει πως εκείνος σκοτώθηκε πρόσφατα σε ένα παράξενο τροχαίο. Μιλώντας, λοιπόν, με τους φίλους και τους συνεργάτες του παρατηρεί πως οι ιστορίες τους αντιφάσκουν. Κι έτσι αποφασίζει να ανακαλύψει την αλήθεια...

Που παίζεται


Τρώων 36, Θησείο, 210 - 3462677 .

21.00-23.00 

ΡΙΒΙΕΡΑ (Θερινό)

Βαλτετσίου 46, Εξάρχεια, 210 - 3837716 210 - 3844827.

20.50-23.00 



FIGHT CLUB

Για όσους έχουν μείνει ακόμα στην Αθήνα, ο Cine Votanicos θα κάνει προβολές κάθε Πέμπτη βράδυ του Αυγούστου...



Πέμπτη 4 Αυγούστου

Προβολή ταινίας "Fight Club" (1999)

με τους Brad Pitt, Edward Norton & Helena Bonham Carter

Trailer ταινίας

Ώρα 21 .15





"Πόσα μπορεί να γνωρίζετε για τον εαυτό σας αν δεν έχετε μπλεχτεί σε καυγά;"

Το "Fight Club" είναι μια απόλυτα αλληγορική ταινία πάνω στην υπερκαταναλωτική μανία του σύγχρονου κόσμου, την γρήγορη ζωή και την ψυχαναγκαστική ανάγκη του καθένα να νοιώθει ότι ανήκει κάπου, ότι γίνεται δεκτός από τη μάζα.





Διαβάστε επίσης: Ανακαλύφθηκε βωβή ταινία του Χίτσκοκ στη Νέα Ζηλανδία


ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ




Τι μού θυμίζει; Τι μού θυμίζει;



Μια μέρα σκοτώθηκε μια γυναίκα που ήταν μεγάλη πολιτικός και μεγαλοστέλεχος στο κόμμα της, με υπουργεία και πολλές περγαμηνές. Όταν έφτασε στον άλλο κόσμο, την υποδέχτηκε ο Άγιος Πέτρος και της λέει:
- "Πού θα ήθελες να περάσεις την αιωνιότητα σου, στην Κόλαση ή στον Παράδεισο;" Εκείνη το σκέφτεται λίγο και λέει:
- "Δεν είμαι σίγουρη."
- "Τότε", λέει ο Άγιος Πέτρος, "θα κάνουμε το εξής, θα περάσεις 24 ώρες στην Κόλαση και 24 ώρες στον Παράδεισο και μετά αποφασίζεις."
Η πολιτικός συμφωνεί. Πάνε λοιπόν, στην Κόλαση. Εκεί η πολιτικός βλέπει όλους τους πολιτικούς φίλους της που είχαν πεθάνει να παίζουν γκολφ, να ποντάρουν στο καζίνο, να πίνουν σαμπάνια, να φλερτάρουν με ωραίους άντρες και πανέμορφες γυναίκες και γενικά να διασκεδάζουν πολύ. Ακόμα και ο Διάβολος ήταν μαζί τους και κάνανε παρέα, λέγοντάς τους τα καλύτερα πρόστυχα και πικάντικα ανέκδοτα. Όλα πολύ ωραία και η πολιτικός περνούσε υπέροχα. Πριν το καταλάβει, πέρασαν οι 24 ώρες και ήρθε ο Aγιος Πέτρος να την πάρει να πάνε στον Παράδεισο. Ο Παράδεισος ήταν ένα πολύ ήσυχο μέρος με ήρεμη ατμόσφαιρα, οι άγγελοι έπαιζαν γαλήνια μουσική με τις άρπες και τις λύρες τους, οι φιλόσοφοι μίλαγαν για τη ζωή και το θάνατο και όλοι μαζί συζητούσαν με το Θεό που ήταν πολύ γλυκός κι ευχάριστος τύπος. Η πολιτικός αισθανόταν πολύ όμορφα και πριν το καταλάβει, πέρασαν και αυτές οι 24 ώρες, ώσπου ήρθε ο Άγιος Πέτρος να τι ρωτήσει τι αποφάσισε τώρα που είδε και τα δύο μέρη. Η πολιτικός το σκέφτεται λίγο και του λέει:
- "Ο Παράδεισος ήταν πολύ ωραίος και γαλήνιος, αλλά στην Κόλαση ήταν όλοι οι φίλοι μου και διασκέδαζαν πιο πολύ, οπότε θα προτιμήσω την Κόλαση."
Ο Άγιος Πέτρος σέβεται την επιθυμία της και την στέλνει στην Κόλαση.
Όμως, η Κόλαση ήταν λίγο διαφορετική τώρα, ένα διαλυμένο μέρος με αποπνικτική ατμόσφαιρα και όλοι οι φίλοι της πολιτικού δούλευαν στα κάτεργα και κουβαλούσαν τεράστιες πέτρες, ενώ και ο Διάβολος ήταν πάνω από τα κεφάλια τους και διέταζε συνεχώς.
Η πολιτικός δυσαρεστημένη πάει και τον ρωτά:
"Τι έγινε εδώ; Προχθές όλα ήταν τόσο ωραία και όλοι διασκέδαζαν." Και ο Διάβολος της απαντά:
- "Τότε είχαμε προεκλογική εκστρατεία, σήμερα μας ψήφισες!!!



Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Τι συμβαίνει και ο παλιός μας συμφοιτητής, ο Άρης Σπηλιωτόπουλος, δεν πάει διακοπές;



Μπορεί να είχαμε συνηθίσει τον Άρη Σπηλιωτόπουλο, είτε ως υπουργό είτε ως βουλευτή, να απολαμβάνει από νωρίς τον ήλιο του καλοκαιριού, αυτός ο Αύγουστος ωστόσο τον βρίσκει για πρώτη φορά ανέγγιχτο από τις ακτίνες του ήλιου. Γιατί όμως δεν έχει πάει διακοπές; Τι συμβαίνει; Καλά ησυχάστε! Τίποτα δεν συμβαίνει στον άνθρωπο… όπως είπε και ο ίδιος δεν έχει την διάθεση και τον χρόνο φέτος για διακοπές!



No comments:

Κινηματογραφική Λέσχη Ηλιούπολης-ΤΕΤΑΡΤΗ 7/14/2022 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)

 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)                                                                    του Χονγκ Σανγκ-σου (ΝΟΤΙΑ ΚΟΡ...