Wednesday, January 07, 2009

Προγράμματα νέων υπουργών

ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ
Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Στυλιανίδης
Βόλτα στην Ελλάδα
Λάμπο Έλσα
Μουσική/Στίχοι: Τσιτσάνης Βασίλης

Πόσο ήθελα, ρε φίλε
να 'χα φουλ το πορτοφόλι
και μια κούρσα να βολτάρω
μέσα στην Ελλάδα όλη


Βόλο, Λάρισα, Καρδίτσα
να γλεντήσω μια βραδιά
και να καταλήξω σούρας
στα στενά του Σακαφλιά

Στη Θεσσαλονίκη έχω
μια παλιά μου φιλενάδα
με τους φίλους μου θα πάω
να της κάνω μια καντάδα

Πάτρα, Τρίπολη και Σπάρτη
μια βδομάδα θα τα πιω
κι από 'κει στην Καλαμάτα
σ' ένα κόλπο μου παλιό

Κι όταν κουραστώ, ρε φίλε
στην Αθήνα θα γυρίσω
στον Πειραία και στα πέριξ
στα μπουζούκια θα γλεντήσω

Φάληρο και Βουλιαγμένη
φέρε μπίρα και μεζέ
το κορίτσι μου στο πλάι
και η κούρσα αγκαζέ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ κ. ΣΑΜΑΡΑΣ

Ουγκέτσου Μονογκατάρι
Μουσική/Στίχοι: Πανούσης Τζίμης

Στο σαλόνι σου με κάλεσες να 'ρθω, Πηνελόπη
Για να δούμε το καινούριο σου ντιμπλό
Πάνω στο σιρόπι

Μου 'δωσες πρώτα να το πιω
Μετά το θρυμματίσαμε
Και με τα κουταλάκια του γλυκού
Κάναμε μπουρμπουλήθρες

Δεν ήταν βράδυ, ούτε πρωί
Ήταν μεσημέρι, ήταν απόγευμα
Και τα φιστίκια τρέχουνε
Και τα φιστικιά να τα πάνε

Στο σαλόνι σου με κάλεσες να 'ρθω, Πηνελόπη
Για να δούμε το καινούριο σου ντιμπλό
Πάνω στο σιρόπι

Μου 'φτιαξες πρώτα ένα καφέ
Μετά το κουβεντιάσαμε
Και με κιθάρες του γλυκού νερού
παίζαμε λα, ντο και ρε μινόρε

Δεν ήταν βράδυ, ούτε πρωί...

No comments:

Κινηματογραφική Λέσχη Ηλιούπολης-ΤΕΤΑΡΤΗ 7/14/2022 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)

 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)                                                                    του Χονγκ Σανγκ-σου (ΝΟΤΙΑ ΚΟΡ...